Contact Info / Websites

All 20 movie Reviews


Newgrounds Versus - Final Newgrounds Versus - Final

Rated 5 / 5 stars

hmm..

Gel were good.. Yes nice fight scenes etc. but jerms movie was much more.. hmm.. special? thats what i like..



Pico's Unloaded Pico's Unloaded

Rated 5 / 5 stars

THAT WAS AWESOME!

Oh man that was sweet!

I loved the music playing on backround! Did u mix it urself ? awesome!!



PICONJO; Tribute PICONJO; Tribute

Rated 0 / 5 stars

C'mon..

Ur the same guy who sent that "dbz" preloader?! ass..



The Godson The Godson

Rated 5 / 5 stars

Sweet!

This was so COOL! Omg.. I really love ur movie, and r now my favorite author!

DAMN that was nice! And the music in the end.. just love it.. im still in shock.. heh..

Hey, u gotta make more!


AloneInTheDark responds:

Thanks for the review and fave. House of the rising sun is still one of my alltime favorite songs. I will make more flashes, but i dont know yet if i will make a sequel to The Godson.


Bday Card Bday Card

Rated 4 / 5 stars

Sweet..

Mocoball, it was a bday card u idiot!

It was cool, nice graphics!



Sexy Lesbians Sexy Lesbians

Rated 5 / 5 stars

Hhahaah!

God damn! I whatched this like 20 times :D MAKE MORE!


wallpaperman responds:

i will.... muahahhahah


Super Mario: Toads Rage 3 Super Mario: Toads Rage 3

Rated 4 / 5 stars

grreeeaaatt....

U should just kill em all.. a slaughter... yes.. And finally.. RAPE THE PRINCESS..

... i know... im sick..



Owl Gore Owl Gore

Rated 5 / 5 stars

Heh.

I liked it.. Make MORE!! :D

... i know... im sick....


Boojamon responds:

Nah, you're not sick... just... different...If only there were more sick people like you in the world.


St. James Infirmary St. James Infirmary

Rated 3.5 / 5 stars

Well done..

It was well done but too weird..


Jszostak responds:

thanks!


SK8 SK8

Rated 5 / 5 stars

Great!

That was great for your first movie!